Kısa bir başlangıç :)


Meraba Dünya, meraba blog samimi okuyucuları ! :)



06.09.2015 tarihiyle yeniden yayın hayatımıza başlamış bulunmaktayız. Samimi yazdığım için blogun adını blogsamimi koydum :D

Blogun url'sini samimiblog olarak yapmak istedim ama daha önceden bir arkadaş almış. En son girdiği yayında 2009 yılında girmiş bulunmakta (MAŞALLAH :D) Bu işte eskilerden galiba :) Neyse devam edelim o da olmayınca samimi-blog olarak yapmaya karar verdim. ama o da alınmıştı :( Sonra Samimi Blog, Blog Samimi felan filan isim bulma çabalarındayken; blog samimi'ninde kulağa hoş geldiğini farkettim :) Bende hemen deniyeyim dedim ve blogsamimi.blogspot.com 'u aldım.

Aldım almasına daaa

herhalde daha önceden bu domaini başka bir arkadaş kullanmış olmalı ki blog hakkında 1-2 kayıt falan vardı:l Bende domaini alıyım mı almıyayım mı derken Alamya karar verdim ve karşınızdayımm :D

Lafı fazla uzatmayı sevmem ama samimi yazmayı severim. Blog yazma konusunda yeni değilim. Daha önceden çok yazdım :) Sadece bu blog daha samimi daha içten olmasını istedim ve karşınızdayım.
8)8)

 Samimi Blog Kişisel Blog tarzında olucaktır.. 
- Aklıma ne eserse samimi bi' dilde size aktarmayı düşünüyorum.. :) Şimdi den beni bu yolda bırakmayan okuyucularım olacaksa onlara teşekkürler :)

Ben cihAn b. vee SamimiBlog is START ! 


^_*


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız