Kayıtlar

Kasım, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Yeni alınan mac bilgisayara yapılması gerekenler

Resim
Evet arkadaşlar daha önce Yeni bir bilgisayar alınca yapılması gerekenler adlı yayınımızda aldığımız pc nin Windows işletim sistemine sahip olması göz önünde bulundurarak hazırlamıştım. Eğer siz de mac kullanıcısıysanız ve yeni bir mac bilgisayar aldınız ama ne yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız doğru yerdesiniz. :D Bugün mac kullanıcıları için yeni alınmış bir mac bilgisayara nelerin yapılması gerektiğini anlatacağım :)

Teknoloji ilerledikçe bilgisayarlarımız eskiyor, gidiyor, yerine yenileri geliyor. Son dönemde çokça tercih edilmeye başlanan Mac bilgisayarlar ve MacBook’lar da çoğu PC kullanıcısının ilk başta yabancılık çekebileceği, farklı cihazlar. Daha önce yeni bir PC alında yapılması gerekenleri farklı başlıklar altında toplamıştık, kullanıcılarımızdan gelen talep üzerine benzer bir yazıyı da OS X işletim sistemiyle çalışan bilgisayarlar için kaleme almaya karar verdik. Yeni bir Mac kullanıcısı olarak, bu farklı dünyanın kendine has özelliklerini ve kolaylıklarını öğrenme zaman…

İnternette Anonim Gezinebilir miyiz (- Evet)

Resim
İnsanlık olarak yönetici mekanizma tarafından sürekli olarak takip edildik, izlendik. Eski çağlarda "kuş uçsa haberim olacak" diyen krallardan, hükümdarlardan yakın geçmişte her iki kişiden birinin istihbarat ajanı olduğu dünya ülkelerine kadar bir çok misali bu izlenmeye örnek verebiliriz. İçerisinde bulunduğumuz çağda ise devletler için bu takip eskisinden çok daha kolay ve daha az maliyetli halde. Tabi ki İnternet sayesinde... Sosyal ağlar, mobil İnternet kullanımı her şey iç içe geçmiş durumda.

Son yıllarda Amerika başta olmak üzere bir çok ülkede patlak veren dinleme, takip ve İnternet trafiği izleme skandallarından en bilinenleri Edward Snowden'ın NSA ve Jullian Assange'ın Wikileaks belgeleri oldu, bunlar buz dağının görünen kısmı maalesef. Hakkımızda neler biliyorlardır kim bilir neler!..




Yani özetle kendi devlet ve istihbaratlarımızın dışında diğer ülke ve kurumlarınca da takip ediliyoruz. Peki ne yapılabilir? İşte bu sorunlara büyük ölçüde çözüm getirebilecek …

Yeni bir bilgisayar alınca yapılması gerekenler

Resim
Hayatımızın vazgeçilmez parçası olan bilgisayarlar, dünyadaki her şey gibi bir ömre sahip. Ancak gerek bu ömrü olabildiğince uzatmak, gerekse de yeni makinenizden alınabilecek tüm verimi almak adına bilgisayarı ilk alınca yapabileceğiniz, hatta yapmanız gereken çok şey var. Çünkü nihayetinde yeni bir araba almıyoruz. Bilgisayarı anahtarı çevirip gaza bastıktan sonra gidecek bir teknoloji olarak görmemek gerekiyor. Elbette düğmesine basıp direkt olarak istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz ama öncesinde uygulayacağınız birkaç işlem ile cihazınız daha güvenli, daha hızlı ve daha uzun ömürlü olabilir. Biz de bu yüzden, yeni bir PC alınca Facebook’a bile girmeden neler yapmanız gerektiğini anlattık:
Windows Update ile sabır testi
İlk olarak en sıkıcı kısımla başlıyoruz. Kullandığınız Windows sürümü tüm güncelleştirmeleri ve yamaları almamış durumdaysa Web’de gezinmenizin %100 güvenli olduğunu söylemek mümkün değildir. O yüzden Windows Update’i kesinlikle yapmak gerekiyor. Bilgisayarınızın mağ…

Haxball gol atma - Videolu çalım taktikleri

Resim
Evet arkadaşlar bir aralar ülkemizde de popüler olan en çok oynanan web browser oyunlarından biri olan Haxbal tabi ki unutulmadı :D :D Benim gibi hala unuttamayanlar varsa veya adı yeni  duyan meraklı arkadaşlarımız için biraz pratikle oyun da pro olmanız için bir kaç çalım taktiği göstereceğim :) Videolu şekilde 8) (Video çekimi bize ait değildir ama yöntemler taradımca kullanılmaktadır :D)

Web tabanlı bu oyunda herkes rakiplerinden daha iyi olabilmek için taktik geliştiriyor. Bu video ile rakiplerinizi alt edebileceğiniz 9 Adet taktiği öğrenebilirsiniz.

Haxball Gol Atma - Videolu Çalım Taktikleri

Evet arkadaşlar video daki teknikleri izleyip hemen denediğinizde tabi ki ilk sefer de ilk deneme de yapamazsınız. Bende yapamamıştım zaten :) Hareketleri pratik yaparak geliştirebilirsiniz. Bana kafa tutmak isteyen arkadaşlar olursa da çok sevinirim. Yorum bölümünden iletişim kurabilirsiniz. Beraber Haxball atarız :) :D Taktikler 3'e 3 yapılan maçlar için geçerlidir.




Bir sitenin tam sayfa ekran görüntüsü alma

Resim
Google Chrome için EklentiEvet arkadaşlar bugün yine özellikle webmaster arkadaşlara çok yardımı olabilecek eklenti olan WP Screenshot eklentisini inceleyeceğiz..
Öncelikle başlıkta belittiğimiz gibi tam sayfa ekran görüntü yakalayabiliyoruz. tabii uygulamanın özellikleri burda bitmiyor..
Belirli bir kısmın ekran görüntüsü Tam sayfa ekran görüntüsü Görünen kısmın ekran görüntüsü Webcam 'dan görüntü Masaüstü görüntüsü alabilir veya bir sayfadaki herhangi bir metni çevirebilirsiniz.
* Güvenlik için Webcam'dan görüntü almanızı tavsiye etmiyorum.
Uygulamamız Google Chromeiçindir tabi diğer tarayıcılar içinde kendi mağazalarında araştırma yaparak benzer bir eklenti bulabilirsiniz. Ben bulduğumda onuda sizlerle paylaşırım..
Örnek olarak blogumuzun bir ekran görüntüsü paylaşmak isterim.(Tam sayfa) 

Tabi bu uygulamanın da bazı eksiklikleri var mesele tam sayfa ekran görüntüsü kaydederken hata yapabilir.Bu yüzden ekran görüntüsü aldığınızda görüntünün doğruluğunu kontrol etmeyi unutmayın.. Bu hata…

Premium ve güncel proxy nasıl bulunur ?

Resim
Merhaba arkadaşlar, :)
bugün yine başka bir konuyla karşınızdayım. Bugün size güncel ve premium proxyleri nasıl bulacağınızı göstereceğim :D Öncelikle proxy gerektiren işlerle haşır neşirseniz bu terimler size yabancı gelmez ama ;) biz yinede proxy nin ne demek olduğunu özet geçelim 8)
Proxy, Proxy; kelime anlamı olarak "Vekil" ya da "elçi" anlamına gelmektedir.  Proxy, Network şifreleme sistemidir. Network'deki bir makineden diğer makineye bağlanılırken ya da internet ağında bir sunucuya bağlanılırken arada başka bir sunucunun kullanılması (gateway) sistemidir. Cache tutarak sitelere daha hızlı ulaşmayı sağladığı gibi tek makine üzerinden kontrolün yapılması ile daha güvenli bir network sağlar.
Bu konumuzda premium ve güncel yani hızlı proxyleri nasıl bulacağınızı göstereceğim. İlk önce proxy sitemize giriyoruz.
http://freeproxylists.net/
Daha sonra yukarıdaki arama çubuğuna bakalım ve "port" yerine istediğimiz port numarısı yazıyoruz. En bilinen portlar 8…

Arrow kaliteli duvar kağıtları

Resim
//GÜNCELLENDİ 12 HAZİRAN, 2016
Evet arkadaşlar yabancı dizi hayranıysanız mutlaka ARROW dizisini duymuşsunuzdur. Benim izlemnizi tavsiye ettiğim diziler arasındadır.:) Bu yazımızda arrow hayranları için kaliteli bi kaç tane kaliteli duvar kağıdı paylaşacağım :D  
* Ekran boyutunuza uygun olanı indirmek için her resmin aşağısında bulunan linke tıkalayarak kendi ekran boyutunuza uygun olanı indirebilirsiniz ;)

https://wall.alphacoders.com/big.php?i=555626&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=509623&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=493222&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=615575&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=641579&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=466809&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=641607&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=16585&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=395141&a…

GTA 5 de yapabileceğiniz en samimi şeyler

Resim
Evet arkadaşlar uzum zamandır bloga yazı girme fırsatı bulamıyordum. Daha blog hayatıma yeni başlamışken bu kadar ara vermek iyi olmaz dedim ve biraz paylaşım yapayım dedim. Yazılarımı sıklıkla yazarım ama kendim yazarım. :) Yani samimi blog tam da kişisel blog terimine uyuyor. ;) Günümüz dekiler kişisel bloglar gibi teknoloji ağırlık vermiyor. Her telden samimi yazılarıyla sizlerle buluşuyor. Neyse fazla uzatmayalım :D :D

Bildiğniiz gibi son zamanların popüler oyunları arasındadır GTA 5. Her ne kadar bir çoğumuz için oynamak hayal olsa da :( oynayan arkadaşlarımız tabiki vardır :) Bugün GTA 5'de yapabileceğiniz saçma ve bi o kadarda eğlenceli aktiviteleri göstereceğim 8)


Yerlere benzin döküp araba egzozu ile ateşe vere bilirsiniz. Biraz zor olmasına rağmen çok eğlencelidir :D

Amaçsızca Trene kafa atabilirsiniz 8)

Online modda telefeliklere bomba döşeyin millet binince patlatın. :) Kardeş payı izleyenler bilir. Arada Şerif Abi gibi itlikler yapabilirsiniz. :D

Paraşüt olmadan havadaki h…

Soru çözemiyorum :( Ne yapmalıyım ?

Resim
Evet arkadaşlar benim gibi bir çoğumuzun başının derdi olan Matematik sorunu var.
 Çoğu zaman matematiği anlasak da test kitaplarını açıyoruz. Soru bize bakıyor biz soruya bakıyoruz. Sonra matematiğe çalışma hevesimiz kalmıyor..  Eğer sizde soru çözemiyorsanız ve yapmanız gerekeni bilmiyorsanız Şenol Hoca'mız (Matematiği sevdiren hoca :) ) tarafında çekilen aşağıdaki videoyu izleyerek. Yeni çalışma teknikleri geliştirebilirsiniz.

Bu arada arkadaşlar matematikten eksikleriniz varsa anlamadığınız konuları en basit yöntemle Şenol Hoca'nın anlatımıyla çok çabuk bir şekilde kavrayabilirsiniz. Eğlenceli anlatımıyla bize matematiği sevdiren Hoca :)