Kayıtlar

Haziran, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Resim
Evet arkadaşlar daha önce size Adalet Birliği çizgi roman serisi sunmuştum. Şimdi ise The Walking Dead çizgi roman serisi Türkçe olarak sunuyorum. Artık beğendiğim çizgi roman serilerini sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum.
Dizisini izleyenler bilir efsane dizidir The Walking Dead namıdiğer Yürüyen Ölüler. Efsane dizinin efsane çizgi romanı.
Türkçedir.. :)

[İNDİR (286mb) ##eye##]

Adalet Birliği Çizgi Roman Serisi Türkçe

Resim
Adalet birliği, diğer bir adıyla Justice League. Artık aramızda çizgi roman severler de olabilir diye. Okuyup beğendiğim çizgi romanlarını da paylaşacağım.
Justice League Çizgi Roman Serisi,tüm seri severek okuyacağınız adalet birliği çizgi roman arşividir boş vakitlerde tablet telefon pc vb bir çok cihazda açıp okuyabilirsiniz..
Türkçe'dir. :)

[İNDİR ##eye##]

Blogger HTTPS SSL Sertifikası nasıl etkinleştirilir ?

Resim
Fark etmişsinizdir ki bloguma girince. Blog adresi kısmında 
HTTPS://blogsamimi.blogspot.com
yazmaktadır. HTTPS yazmasının amacı blogum için SSL Sertifikasını açmamdır. Sizde benim gibi blogunuz için SSL Sertifikasını açmak istiyorsanız, öyleyse yazıyı okumaya devam edin :)
SSL Sertifikası Nedir ?
SSL web sitesi ve kullanıcı arasında güvenliği artırır güvenli yuva katmanı anlamına gelir. Biz her gün çevrim içi formları, online alışveriş gibi şeyler yaparken web sunucuları bizim bilgilerimi korumak için SSL Sertifikası kullanır. Veri aktarımını korumak için biz güvenli bir bağlantı gerekir. Buda SSL ile sağlanır. 
Neden SSL Sertifikası Kullanılmalı ?
Arama motoru sıralamasında geldiğinde, Google HTTPS sitelerine HTTP sitelerinden daha fazla önem verir. Güvenli bir bağlantı olması, sitenizin güvenliğine önem vermek arama motarların iyi bir mesajdır :) Anladınız siz.

Blogger'da ÜCRETSİZ HTTPS SSL Sertifikası etkinleştirme
Temel SSL sertifikası her site için yaklaşık yılda  10 dolar gibi bir …

Hacker'ların gizemli dünyasi P1: Hacker Kimdir? Nasıl Hacker Olunur?

Resim
Evet arkadaşlar,
yeni bir yazı dizisi oluşturmaya karar verdim. Adı "Hacker'ların gizemli dünyası". Şimdilik P1 ile karşınızdayım hack konusunda bildiklerimi burada sizlere aktarmayı düşünüyorum. Dediğim gibi seri olarak devam edecek takip etmeyi unutmayın.. :)
Evet bildiğiniz gibi (belki bilmeyenlerinizde vardır :D) internet alemi dediğimiz şey büyük ve geniş çaplı bir dünya. Yani baa göre kuşkusuz olarak "internet = yeni dünya" diyebiliriz. Çünkü internette ayrı bir dünya var. İstediğimiz bilgiyi istediğimiz anda öğrenebiliriz. Çok uzağımdaki kişiyle mesajlaşabilir , görüntülü görüşebiliyoruz. Ve bunun gibi pek çok şey. Fakat biz bunları yaparken güvenliğimizi tehtid eden tehlikeleri biliyor muyuz ? 
HACKER KİMDİR ?    Hacker’ler bilgisayar dünyasının dahi çocuklarıdır. Bilgisayarlar üzerinde olağanüstü bir yeteneğe ve sıra dışı bir zekâya sahip kişilerdir. Hacker'ler, şahsi bilgisayar gibi sistemlere, ağlara izinsiz giren kişilerdir. Hacker denilince herkes…

The Flash kaliteli duvar kağıtları

Resim
Evet arkadaşlar yabancı dizi hayranıysanız mutlaka The Flash dizisini duymuşsunuzdur. Benim izlemenizi tavsiye ettiğim diziler arasındadır.:) Bu yazımızda The Flash hayranları için kaliteli bi kaç tane kaliteli duvar kağıdı paylaşacağım :D  Eğer ki blogu takip ediyorsanız daha önce Arrow dizisi için wallpaper paylaşımı yapmıştım ve o yazının sonunda The Flash için de yapacağımı söylemiştim. Vakit geldi :)
* Ekran boyutunuza uygun olanı indirmek için her resmin aşağısında bulunan linke tıkalayarak kendi ekran boyutunuza uygun olanı indirebilirsiniz ;)


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=707960&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=615312&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=651344&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=651351&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=659566&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php?i=674803&lang=Turkish
[next]


https://wall.alphacoders.com/big.php…