Kayıtlar

Ekim, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Yazdıkça rahatlıyor insan

Resim
Yazdıkça evet gerçektende öyle rahatlıyor insan.Ne kadar derdi sorunu varsa atıyor içinden.Zihninden geçen karmaşık olaylara yazarak çözüm getiriyor.İçini döküyor kağıt denen o parçaya.En iyisini yapıyor bence.İçinde kalıp dert olacağına yazıya boşaltıyor insan içini.Tıpkı benim gibi.
Bende ne zaman moralim bozulsa,sinirlensem,işler çığırından çıkıp hiçbirşey istediğim gibi gitmediği zaman yaparım bunu.Bir odanın köşesine çekilip ağlamak yerine yazıyorum işte bende.Buda benim tercihim.Birer birer yazıyorum her şeyimi.Tüm sorunlarımı.Tüm mutluluklarımı.Uzun uzadıya yazdıktan sonra birde bakıveriyorum ki önüme sayfalarca kağıt dolmuş önüm.Kendime hakim olamasam dahada dolacak.
Ama birden farkediyorum ki nefes alışverişlerim diniyor.Gözyaşlarım kayboluyor.Ve herşey normale dönüyor.Daha sonra şöyle bir göz ucuyla okuyorum yazdıklarımı.Değerlendiriyorum sorunlarımı.
Ve son olarak ne mi yapıyorum?
Tabiki de yırtıp atıyorum bütün yazdıklarımı. Olmadı yakıyorum.Yok ediyorum hepsini.Hepsini...
Ben c…

GOM Player mi? VLC Player mi?

Resim
Farklı medya oynatıcılar arasında dikkatleri üzerine çeken VLC Player ve Gom Player birlikte zirveyi zorlamaya devam ediyor. Kalite konusunda kıyaslama yapmak oldukça zor ancak kısa kısa bilgiler sunarak ve kendi düşüncelerimi söyleyerek fikir sahibi olmanıza yardım edeceğim...

Neden VLC Player ?Hız kontrol özelliğinin yanı sıra farklı bir hizmeti de beraberinde getiren program sayesinde canlı kayıt yapabiliyorsunuz. Kullanıcılar bu özelliği çok fazla tercih etmese de özellikten bahsetmenin uygun olacağını düşündüm. VLC player için bu adresten yararlanabilir ve ücretsiz olarak programı indirebilirsiniz. Medya oynatıcılar arasında farklı özellikleri ile dikkat çekmeyi başaran VLC player farklı formattaki videoları da sorunsuz bir şekilde oynatma özelliğine sahip ve bu anlamda klasik media player’ın çok çok üzerinde bir kaliteye sahip!


Neden Gom Player ?Yabancı filmler ya da yapımlar konusunda alt yazı seçeneğini tercih ediyorsanız kusursuz bir program olması nedeniyle tercihinizi Gom Pla…

Facebook sayfa beğenisi nasıl arttırılır ? [Organik]

Resim
Facebook artık hayatımızın bir parçası haline geldi. Güncel hayatta sürekli Facebook aracılığı ile arkadaşlarımızla etkileşim içindeyiz. Facebook kullanıcısı olan bazı insanlar kendi sayfalarını açarak ve arkadaşlarına bu sayfaları beğendirerek sayfalarının beğeni sayısını arttırıyorlar. Kimileri bunu para için yapıyor kimileri ise keyif aldığı için. Sizlere Facebook sayfalarınızın beğeni sayısını nasıl arttırabileceğinizi anlatacağım.

Facebook Sayfa Beğenisi Nasıl Arttırılır ?

Facebook sayfa beğenisini arttırmanın birçok yöntemi vardır. Bu yöntemleri başlıklar halinde sıralayacağım.
Sıraladığım bu yöntemleri uygulayarak Facebook sayfanızın beğenisini kolay bir şekilde arttırabilirsiniz.

Etiketleme Yöntemiyle Sayfa Beğenisi Arttırma

Facebook sayfanızda paylaştığınız şeylere arkadaşlarınızı etiketlediğiniz zaman sayfanızda paylaştığınız şey arkadaşlarınızın duvarında çıkacaktır. Böylece arkadaşlarınızın arkadaş listesindeki insanlar da o paylaşımı göreceklerdir. Arkadaşlarınızın arkadaşları…

Bloglar da yapılan hatalar ve eksiklikler

Resim
Blog sitesi olan birçok kişinin istediği şeylerden biri de blog yazarak para kazanmaktır. Birçoğumuz bu para kazanma isteğinden dolayı Google amcanın Adsense kolunu araç olarak kullanmak istiyoruz. Adsense politikalarına uygun içerikler ve bloglar kurarak yolumuza devam ediyoruz. Fakat bu işe kalkışanlardan sadece bazıları bu işten ekmek yiyebiliyor. Diğerleri ise bu işte başarısız oluyorlar. Üstelik sadece bir defaya mahsus bir başarısızlıkta değil bu. Sürekli deniyorlar ve sürekli hüsrana uğruyorlar. Çünkü her denemelerinde blog siteleri para kazandıracak bir yerlere gelmemiş oluyor. Peki blog yazarlığında hangi hataları yaptığımız için kazanamıyoruz ? Blog yazarlığında yapılan birçok hatayı sizin için başlıklar halinde sıraladım. Umarım yararlı olur ve bu hataları tekrar etmeyerek sizde blog sitenizden para kazanabilirsiniz.

İçerikten Çok Temaya Yoğunlaşmak

Bu hataya daha çok blog yazarlığında yeni olanlar düşmektedir. Bloglarının içeriğinden çok sürekli temalarıyla ilgilenirler. İçe…

YGS ve LYS'ye Nasıl Çalışılır ?

Resim
Evet arkadaşlar bildiğiniz üzere YGS ve LYS diye bir çok çok kişinin başının belası olan (şimdilik benim değil ama yakında olcak :) ) sınavlar var. Bana göre bu sınavlarda başarılı olmak için önemli olan çok çalışmak değildir. Önemli olan planlı belli bir düzen içinde çalışmaktır. Bugün YGS ve LYS'ye nasıl çalışmak gerekli onu anlatacağım..


"Erişmek istedikleri bir hedefi olmayanlar, çalışmaktan zevk almazlar."   Emile Raux
YGS ve LYS'ye nasıl çalışacağımızı bilmemiz için öncelikle YGS ve LYS hakkında genel olarak bilgi sahibi olmamız gerekmektedir. YGS ve LYS hakkında genel olarak bilinmesi gerekenleri okuduktan sonra YGS ve LYS'ye nasıl çalışacağınızı okumalısınız. Böylece düşmanınızı daha iyi tanımış olacaksınız ve ona göre hareket edeceksiniz.


YGS ve LYS Hakkında Genel Olarak Bilinmesi Gerekenler Nelerdir ?
YGS denilen sınav gireceğiniz ilk sınavdır. Bu nedenle ilk önce YGS'ye çalışmaya başlamalısınız. YGS'ye çalışırken aynı zamanda LYS'nin bazı konula…

GTA 5 - Bir Türk klasiği

Resim
GTA 5 Hababam Sınıfı Loading Screen2014 yılında satış rekorları kırarak ortalığı kasıp kavuran GTA 5 bir Hababam Sınıfı klasiğini konu aldı. Bu eğlenceli uyarlama izleyenleri hayran bırakıyor. Türk sineması tarihine altın harflerle kazınan ve günümüze uyarlamaları çekilen Hababam Sınıfı filmine bir iltifat da GTA 5 ten günümüzün en beğenilen filmi Türk sinemasının unutulmaz serisini konu alan bir Oyun Videoları hazırladı. İzleyenlere hem nostalji yaşatıp hem de günümüz teknolojisinin başarılarını gösteren bu videoya hayran kalmamak elde değil. Videomuzu izledikçe sizde bana hak vereceksiniz. Özellikle de Adile NAŞİT, Minür ÖZKUL ve Kemal SUNAL çizimleri bir harika! izlediğim video beni duygulandırsa da hayranlığımı almaktan geri de kalmadı.

Alakaya maydonoz demeyin, keşke olsa... oynamaz mıydınız.? Grand Theft Auto Hababam Sınıfı V

Adobe CS6 ailesini en basit yöntemle lisanslama

Resim
Evet arkadaşlar bugün size adobe cs6 ailesinini en basit yöntemle cracklemeyi veya lisanslamayı göstereceğim. [Siz ne derseniz artık. :)]
Bir çok sitede lisanslamak için keygenler falan paylaşılmış ama ben sizi uğraştırmamak adına sadece bir dll dosyasıyla lisanslamayı göstereceğim.
- Tabi ben yine parasını verip orjinal lisans alınmasından yanayım ama bireysel kullanıcılar için adobe'nin belirlediği fiyatlar çok uçuk . Eh haliyle bizde crack'leme yöntemlerini başvuruyoruz bu durumlarda :)
Konumu dönelim Öncelikle aşağıda vereceğim dosyayı indirip pcnize uygun olan sürümü kurulu olduğu dizine atmanız yeterlidir.
Pc'nize uygunluk dediğim Eğer ki x32 ise x32 klasörünün içindekini x64 ise x64 klasöründekini atmalısınız..
* x32 ile x86 aynıdır. * PC'nin açılı Personal Computer teriminin kısaltılmasıyla oluşmuştur. Personal Computer ingilizce de Kişisel Bilgisayar demektir..
Gerekli amtib.dll dosyasını indir: https://yadi.sk/d/wduFgtFGiu3Be
Rar Şifresi isterse: cbulog.blogspot.com &#…

Kemal Sunal E-kolay.net Reklamı

Resim
Evet arkadaşlar arkadaşlar konuşurken öyle konumuz nereden geldi bilmeksizin internet'i kim icat etti diye sorduk birbirimize. Hepimizin hayatımızda haşır neşir olduğumuz internet'i kimin keşfettiğini bilmiyorduk. Bende bi araştırmaya yapayım dedim ve Kemal Sunal abimizin internet'i ilk reklamlarından olan bir reklamıyla karşılaştım. E-kolay.net sitesinin reklamı ve bunu sizinle de paylaşmak istedim. :)


Reklam da bile bizleri güldürebilen tek ADAM :)
CD'den internete giriliyor o dönemlerde gerçekten ilginç.
Sene 2003 Sprite gazozlarının yanında e-kolayın ixir paketleri vardı sırf bu ixirlerden almak için gimsadan 1 koli gazoz aldığımı iyi bilirim ben :)  Cd den  nasıl bağlanılıyor diyecek olursan Cd den direk bağlanmıyordu o zamanlar superonline nin telefon kablosu bağlıydı bilgisayarıma, yani cd sadece kontur görevini görüyordu o cd deki kolay kurulumdaki kodlar belli bir mb faturaya yansıtmıyordu, taki TTNET in  sınırsız kullan sabit öde sloganı çıkana kadar bu böyleydi.…

Değişmeyen Tarayıcı Anasayfaları Nasıl Değiştirilir ?

Resim
İnternet tarayıcıları,günlük hayatımızda bilgisayar kullanırken mutlaka kullandığımız programlardır.Genellikle anasayfa olarak tabir ettiğimiz giriş ekranlarımızda kendi ayarladığımız Google ve Yandex benzeri arama motorları olur.Ama gün gelir ki tarayıcımızı açtığımızda karşımıza daha önce pek rastlamadığımız saçma sapan siteler gelir.Bu siteler bir bakarsınız ki anasayfanız oluvermiş.Tarayıcı ayarlarından değiştiri tekrar Google gibi bir siteyi ayarlarsınız ama nafile.Bir bakarsınız ki değişmiyor hala saçma sapan bir site ana sayfanızı kaplamış.İşte bu yazımda sizlere değişmeyen tarayici ana sayfasi nasıl değişir onu anlatacağım.


İlk olarak sorun hangi tarayıcımızda ise masaüstü simgesine sağ tıklıyoruz.  Daha sonra özellikler seçeneğine tıklıyoruz. Açılan pencereden "Kısayol" sekmesine geçiyoruz. Ve "Hedef" kısmını inceliyoruz.Hedef kısmı aynen şöyle olmalıdır;

Firefox için:"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" olmalı devamında http://siteadı.com v…

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Resim
Evet arkadaşlar telefonunuzun sürümü 4.0+ üstüyse ve imei değiştirmek istiyorsanız. Doğru yerdesiniz :)
Telefonunuz android sürümü 2.3.6 ise buraya tıklayın.
Evet arkadaşlar bugünkü yazımızda başlıktan da anlayacağınız üzere en basit yöntemle Android 4.0+ için İmei değiştirmeyi göstereceğim. Tabi burda hemen Samimi Blog (Cihan BULUT) devreye giriyor, ve bi kaç basit adımla telefonunuzun imei şeysini değiştirebileceksiniz ;) İşlemlere başlamadan önce telefonunuzu root lamanız gerekmektedir. Root 'un ne olduğunu bilmeyen arkadaşlar internette aratatarak öğrenebilir. Telefonunzu Kingo Root benzeri programlar yardımıyla rootlayabilirsiniz. Eğer beceremediyseniz telefon marka ve modelinizi gogıl'a yazarak ve sonuna "rootlama" ekleyerek bulabilirsiniz..
Telefonunuzu başarıyla rootladığınızı farz ederek sıradaki adıma geçiyorum.. Sıradaki adım ise telefonumuza xposed 'i kurmak.
İndirme linkini burdaki konuda bulabilirsiniz..
Yukarıdaki linkten xposed'i indirip kurun xpo…

Android 2.3.6 için İmei değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Resim
Evet arkadaşlar bugünkü yazımızda başlıktan da anlayacağınız üzere en basit yöntemle Android 2.3.6 için İmei değiştirmeyi göstereceğim. Eğer ki telefonunuz android sürümü yüksekse çok çabuk imei felan değiştirebilirsiniz. Eee peki android sürümü düşükse ne yapalım ?

Tabi burda hemen Samimi Blog (Cihan BULUT) devreye giriyor, ve bi kaç basit adımla android sürümü 2.3.6 olan telefonunuzun imei şeysini değiştirebileceksiniz :D ;) İşlemlere başlamadan önce telefonunuzu root lamanız gerekmektedir. Root 'un ne olduğunu bilmeyen arkadaşlar internette aratatarak öğrenebilir. Telefonunuzu rootlamak için ise gogıl'a telefon modelinizi yazıp rootlama yazarak. Telefonunuzu basitçe rootlayabilirsiniz. ÖRNEK:

Samsung Galaxy 5830i Rootlama
Samsung Galaxy Young Rootlama
Samsung Galaxy Mini Rootlama 

gibisinden :D

Telefonunuzu başarıyla rootladığınızı farz ederek sıradaki adıma geçiyorum.. Sıradaki adım ise telefonumuza xposed 'i kurmak. Android 2.3.6 sürümlü telefonlar için aşağıdaki sürümünü i…

Android 2.3.6 ve 4.0+ için Xposed İnstaller

Resim
Xposed installer for android 2.3.6 and 4.0+
Evet arkadaşlar hepiniz Xposed installeri biliyorsunuzdur. Yani bir android kullanıcısının mutlaka bilmesi gerekir.

Ama yinede bilmeyenler için söyleyelim :) :

Xposed; Android sistem ve uygulamalarının davranışlarını düzenleyen bir araçtır. Nasıl yapıyor bu işi? dersek eğer Xposed Framework’ün oluşturduğu modüller yardımıyla bu işlemleri yapmamızı sağlıyor diyebiliriz.

Tabii kurmak için Root'lu bir telefona ihtiyacımız var. Başka bir deyişle cihazınızın root'lu olması gereklidir..

Root'un ne demek olduğunu bilmeyen arkadşlar için ise :) :

Bir android cihazı root etmek telefonun köklerine inmek anlamına gelir.Dolayısıyla mobil cihazın yazılımı istenilen şekilde şekillendirilebiliyor.Bu işlem sayesinde cihazınızdaki istenilen her veriye kolaylıkla erişilebilir. Cihazın istenilen herhangi verilerini yedekleme imkanınız oluyor ayrıca cihazınızdaki yazılımı istediğiniz gibi değiştirip farklı android arayüzleri yükleyebilirsiniz.

* Cihazınızı…

Portfolyo sitesi (css,html,psd)

Resim
Fazla söze gerek yok resimden de gördüğünüz gibi güzel kusursuz bir portfolyo sitesi ile karşınızdayım. .rar şeklinde vereceğim dosyada bu sitenin css html ve psd şeklini bulabilirsiniz.


Portfolya Sitesi css indir
Portfolya Sitesi html indir
Portfolya Sitesi psd indir

Teşekkürler;

Portfolyo Sitesi (css,html,psd) İndir: http://www.dosya.tc/server4/1wjbhz/samimiblog-portfolyositesi-csshtmlpsd.rar.html
veya
[İNDİR ##eye##]
Rar Şifresi İsterse: samimiblog olarak giriniz.
Tag List:
portfolyo, portfolyo indir, portfolyo sitesi, portfolyo sitesi css, portfolyo sitesi html, portfolyo sitesi pds, indir,portfolyo indir, psdup indir, psdup,psdup yapımları,photoshop,

Taş kağıt makas oyunu sürekli nasıl kazanılır ?

Resim
Evet arkadaşlar bugün yine oldukça ilginç ve oldukça samimi bir yazıyla karşınızdayım. Herkesin bildiği taş kağıt makas oyununda sürekli kazanmak ister miydiniz ? :D

Taş kağıt makas oyununu kazanma şansınız olasılık hesabına göre üçte bir. Peki ya başka bir olasılık daha mümkünse?

Bir araştırmaya göre, bu oyunu oynayan insanlar rastgele oynamıyor.

Aksine şansa bıraktığınızda kazanacağınızdan çok daha sıklıkla rakibinizi alt etmenizi sağlayacak saklı bir takım kalıpları takip ediyor.

Oyunun kazananları onlara hangisi kazandırdıysa o hareketi takip etme eğiliminde olurken, kaybedenler ise taş-kağıt-makas sırasında bir sonraki harekete geçiyor.

Bilim insanları bu hareketleri takip etmenizin kazanmanızı kolaylaştıracağı inancında.

Bu strateji Çin’deki Zhejiang Üniversitesi’nde düzenlenen devasa bir taş-kağıt-makas oyunu turnuvasında ortaya çıkartıldı ve New York’taki Cornell Üniversitesi kütüphanesine ait olan Arxiv.org sitesinde yayınlandı.

Bilim insanları 360 öğrenciyi topladı ve onları 6’şar …

Edit edit midir ? (!)

Resim
Edit Not Demek Değildir
Merabaa :D
Bu yazımızda ise (a)sosyal medya da edit kelimesini kullanım amacını tartışacağız. Bu arada neden sosyal medya'nın başına (a) koyduğumu da başka bir yazımızda açıklarım. ;) Bu yazımızın başlığı ilk bakışta karışık gelebilir ama bilerek öyle yaptım ki bu yazıyı okuduktan sonra bana hak verebilirsiniz. :) Şimdi gelelim sosyal medya da sıkça ve gereksiz olarak kullanılan edit kelimesine. Sosyal medya dediğim facebook'dan bahsediyorum. Yani genellikle ben facebook'da karşılaştım. Özellikle de facebook gruplarında :) Her gördüğüm durumun altına da "Bu grupta editin anlamını bilen kaç kişi var" yazmışımdır :D
Öncelikle edit kelimesi ingilizce bir kelimedir ve "düzenlemek" anlamına gelir.
Bakıyorum kişi bi durum paylaşmış; paylaştığı durumu editlememiş ama altına edit yazmış ve not diye ekleyeceği şeyi yazıyor.
"EDİT" kelimesi "NOT" kelimesi yerine kullanılmamalıdır. Araların da büyük var var. Yani biri düzenle…

Yeni başlayan blog yazarları için altın değerinde tavsiyeler

Resim
Blog Yazarları için Altın Değerinde TavsiyelerEvet bende bu blogu yazmaya başlayalı bir ay felan oldu. Blogumda yazı yazarken dikkat ettiğim bazı kurallar var tabi bu kuralları sizlerle de paylaşmak istedim :) Kötü mü ettim :D Bu tavsiyeler bana göre altın değerinde blogumu açmış olduğum bir aylık süre içerisin de yeri geldi aşağıdakilere dikkat ettim yeri geldi salla dedim :D Ama hep samimi yazdım :)

- Blog tasarımınızı iyi yapın.
Blog tasarımınız yazı kalitenizi belirtir bana göre. Karmaşık olan temalardan uzak durun. Temanız okuyucuyu siteniz de tutmak için bir neden olsun. Yani şimdiki temalar genellikle responsive özelliği var . Mümkünse temanız responsive uyumlu olsun ki mobilden giren okuyucular zorluk çekmesin.

Responsive: Temanın mobil uyumluğu..

- Blog’unuzun ismiyle içeriğinin aynı olmasına dikkat edin.
Blog adınız Cbulog ve bu blogunuz kişisel blog ise paylaştığınız içerik warez programlar veya hep teknoloji haberleri olmasın.  Blogunuz adı ile içeriği aynı olsun. 

Günümde ki …