Bayramınız kutlu olsun :)


Bilindiği üzere bugün Kurban Bayramı. Yazımıza başlamadan Bayramınız Kutlu olsun. :) Şimdi bayram sabahı kalkıp bu yazıyı mı yazdın mübarek diyeceksiniz :) Ama tam anlamıyla öyle olmadı işte. Bu yazıyı bi kaç gün önceden hazırlıyorum.(1 gün önceden :)) Bi aksilik çıkmadığı sürece otomatik olarak paylaşacak..



Herkesi sardı bir telaş.Hazırlıklar dünden tamamlandı. Hatta bir hafta öncesinden tamamlandı:)

Bende Samimi Blog yazarı olarak bayramını kutlamak istedim. 
Bayram sabahı olduğu için yazıyı fazla uzatmıyacağım.
Bugün bayramın birinci günü.Daha 3 gün bayram devam edecek. 
Ben sadece bugünü kutlamak istemiyorum. Bu bir süreçtir. 
4 günlük bir bayramın tamamı mübarek olsun. Sağlık mutluluk dilerim. 
Tabii mutluluk herkese göre değişir. Seni mutlu eden her neyse onlari dilerim. 
Yoksa başkalarını mutlu edecek şeylerden sana ne!?.En önemlisi sağlıklı bir yaşam dilerim.

Son olarak komik bir resimle yazıyı bitiriyorum..

:D :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız