Esnafımızın samimi olduğunu gösteren 10 kare


Evet arkadaşlar, 

baayramın 3. gününden selamlar. Tekrardan bayramını kutlarım. Bayram telaşı, bayram ziyaretleri felan filan derken okuyucularımı (varsa :)) blogumu ihmal etmiyeyim dedim ve yine bir Top List yazısıyla karşınızdayım. Bugün esnafımızın samimi olduğunu gösteren 10 kare ile karşınızdayım ;)



Hep yürüyen uçak fikrinden dolayı bunlar :D Gene mi yürüyen uçahh  :)
[next]


Dürüst esnaf :) Vala bizde yalan yok :D
[next]

Banada mı ? He Sanada yoğ :)
[next]

:D :D
[next]

Harbiden be olmuş bibere ? Kilosu 14 Lira ;)
[next]

İrlandalı Turist'ten sonra haliyle esnafımızda korku oluştu :D
[next]

Sen değil gerçek mal :D
[next]

2. Kornet Beleş :D
[next]

8) 8)
[next]

Elemanda alamıyoruz :) :D

Geldik Yazımızın sonuna :) Bitirmek istemezdim ama bu kadar yeter. Belki daha sonra bu yazının 2. sini de yazabilirim. Takip etmeyi unutmayın. Esnafımız bi başkadır 8)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Openload'dan Programsız Film / Video İndirmek 2017

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube 20 dakikadan Uzun MP3 & Video İndirme