İDM video indirirken siyah ekran sorunu


Evet arkadaşlar kısa zaman önce IDM ile indirme youtube'den video indirirken bir hatayla karşılaştım.(Bu genellikele diğer sitelerde de oluyormuş) Youtube 'den video'yu indirdikten sonra video'yu açınca siyah ekranla karşılaştım. Sonra bu sorunu ve çözümünü araştırdım ve sonra kendi çabalarımla sorunun youtube nin kullandığı HTML5 playerinden kaynaklandığını anladım..

Ve hatayı anladıktan sonra geriye kalan tek şey sorunun çözümüydü yani HTML5 playerini devre dışı bırakmak. Bunun içinde Google Chrome mağazasında biraz araştırma yaptım ve


Disable Youtube™ HTML5 Player

Adında bir eklenti buldum ve eklentiyi kurduktan sonra video indirme çalıştığımda Evet sorun çözülmüştü ve o an Evraka Evraka diye bağırmaya başladım. Ve benim gibi bu sorunla karşılaşan arkadaşlar olabilir diye blogum da paylaşıyorum.. 

Uygulama'nın Linki

https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-youtube-html5-pla/enmofgaijnbjpblfljopnpdogpldapoc?utm_source=chrome-app-launcher-info-dialog


EDİT//

Hala aynı sorunla karşılaşıyosanız; 2. bir çözüm olarak indirdiğiniz video nun uzantısının .mkv olmasından kaynaklanıyor. Başka uzantıda indirerek  sorunun çözüldüğünü göreceksiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum yaparken Türkçe'mizi doğru kullanmaya dikkat edelim.

Yaptığımız yorumlar kişiliğimizin yansımasıdır..

Unutmayalım ki Herkes kendine yakışanı yapar...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız