Tumblr Üçkağıtçıları ( Tumblr Ücretli mi ? )

Tumblr Android Uygulaması Gerçekten Ücretli veya Virüslü mü ? (!)


Evet arkdaaşlar yine ben diyecek kadar yazı yazmamış olsam da (şimdilik) yine ben diyerek başlayalım :)

Geçenler de Tumblr uygulamasını telefonuma kurarken yorumlara bi göz atayım dedim. Dedim demesine de yorumların çoğunda Tumblr uygulaması ücretli demişler.

Paralı bu uygulama geçen bir fatura geldi şaftım kaydı 300 tl faturamı olur hem telefonu da kasıyor rezalet bir şey ya



Yorumların çoğı yukarıda ki şekilde tumblr uygulamasının ücretli olduğunu yazmışlar. Tabii bunun gibi yorumlar çok hepsini ekleme imkanı bulamadım ama isteyen olursa buraya tıkalayarak okuyabilir :)
Neyse bunun gibi yorumları görünce hemen aklımıza

caps'i gelse de biz konumuza devam edelim :)

Tumblr uygulaması ücretli veya virüslü değildir.

Tabi bu yazılanlara inanan arkadaşlarımız da var.

Yani öyle bi yazmışlar ki ben Tumblr kullanmasam ben bile inanacağım. O derece :D Peki herkeş neden böyle yazıyor diyecek olursak onuda gogıl play store'den bi alıntıyla söyleyelim.


Böyle yazmalarının sebebine bak :) neymiş efendim paralı değil ücretsiz diyince keko doluyomuş.  Bakın şimdi bende blogumda yazdım, çizdim nolcak ? ;) Bi de böyle bir şey var yorumlara dikkat ettiyseniz; hem ücretli veya virüslü diyorlar hem de uygulamayı 5 yıldız veriyorlar. Anca bu kadar inandırıcı olurdu yani. Benim amacım bu yazıda bu yorumları yapan kişilerle dalga geçmek değildir ! ama yapmayın böyle şeyler..

* Yukarıda da belirttiğim gibi Tumblr uygulmasını kullanmak herhangi bir ücret talep etmez !! 

** Ücretli temalar hariç. Tumblr'da keni blogunu kurduktan sonra ücretsiz temalar olduğu gibi ücretli temalarda vardır.

Bu arada bir şey daha söylemek istiyorum Tumblr uygulasması çok internet harcar. :D Mobil veri kullanırken dikkat etmelisiniz. Öyle böyle değil :D

*** Bu arada Tumblr kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim :) Siz aldırmayın böyle yorumlara. Samimi Blog tavsiye ediyor..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız