Zamanda yolculuk: Greasemetal

Google Chrome'a İlk Eklenti: GreaseMetal


Evet arkadaşlar İnternette gezinirken baya eskilere daldım ve  10.09.2008 tarihine gittim. Tam 7 sene önceye ve bugün hepimizin favori internet tarayıcısı olan chrome'un safari'den düzenlenen ilk eklentisini gördüm ve sizinle paylaşmak istedim. Kim bilir belki bir yerde lazım olur :) Eklentinin ilk duyrulduğu yayının resmini koymak istedim..
 

Güzel ama ingiliççe :) Türkçe olarak;


Safari'nin Greasekit'i, webkit kullanan Google Chrome tarayıcısına uyarlandı.
Google Chrome: İlk eklentisine kavuştu
Mozilla Firefox kullananların GreaseMonkey olarak da bildikleri eklenti, kullanıcıların hazırladıkları scriptleri (sayfaların görüntülenmesini değiştiren küçük javascript dosyalarının) görüntülenmesini sağlıyor. Üstelik de Chrome'a uygun bir isimle: Greasemetal
Greasemetal, kullanıcıya kendi uygulamalarını yazma imkanı tanımıyor. Bunun yerine tarayıcının davranışlarını AutomationProxy adı verilen bir aracı kanal üzerinden kontrol etme imkanı sunuyor. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız