Yazdıkça rahatlıyor insan


Yazdıkça evet gerçektende öyle rahatlıyor insan.Ne kadar derdi sorunu varsa atıyor içinden.Zihninden geçen karmaşık olaylara yazarak çözüm getiriyor.İçini döküyor kağıt denen o parçaya.En iyisini yapıyor bence.İçinde kalıp dert olacağına yazıya boşaltıyor insan içini.Tıpkı benim gibi.

Bende ne zaman moralim bozulsa,sinirlensem,işler çığırından çıkıp hiçbirşey istediğim gibi gitmediği zaman yaparım bunu.Bir odanın köşesine çekilip ağlamak yerine yazıyorum işte bende.Buda benim tercihim.Birer birer yazıyorum her şeyimi.Tüm sorunlarımı.Tüm mutluluklarımı.Uzun uzadıya yazdıktan sonra birde bakıveriyorum ki önüme sayfalarca kağıt dolmuş önüm.Kendime hakim olamasam dahada dolacak.

Ama birden farkediyorum ki nefes alışverişlerim diniyor.Gözyaşlarım kayboluyor.Ve herşey normale dönüyor.Daha sonra şöyle bir göz ucuyla okuyorum yazdıklarımı.Değerlendiriyorum sorunlarımı.

Ve son olarak ne mi yapıyorum?

Tabiki de yırtıp atıyorum bütün yazdıklarımı.
Olmadı yakıyorum.Yok ediyorum hepsini.Hepsini...

Ben cbulut ;) 29.10.2015 Saat: 9:19 :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız