İzlenmesi Gereken Yabancı Dizi Önerisi #2


Evet arkadaşlar daha önce burdaki yazımda bilim kurgu severlerin izlemesi gereken bir yabancı diziden bahsetmiştim. Bugün ise serinin 2. yazısı yazayım dedim. Bugün önereceğim dizinin ismi Into the Badlans yani "Çorak Topraklarda". Sizi şuan 2.sezonunda her sezon genellikle 10 bölüm sürüyor. 1.sezonunu izledim aynı başarıyı 2.sezonda da sürdürebilecekler mi diye düşünüyordum ve gördüm ki halen başarılı bir dizi.

Diziden spoiler vermeden anlatmam gerekirse. Dizi tam bi aksiyon macera dizisi:) Dövüş sanatları filmi, Macera, Aksiyon, Drama dizisi. Tabiri caizse böyle bol kanlı, kılıçlı, baronlu falan :) Ben fazla uzatmak istemiyoruz siz dizinin 1.sezonun 1.bölümünü izleyerek dizi hakkında görüşlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz :)

Diziden kareler.. :)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyen Ölüler çizgi roman serisi Türkçe

Android Telefon İmei Değiştirme [ROOT] [XPOSED]

Youtube Oynatma Listesi (Playlist) İndirme Programsız